peng'FOLLOW' me=)

Tuesday, June 14, 2011

harapan saya agar ini yang terakhir

ASSALAMUALAIKUM W.B.T ...post kali ni berkisar mengenai perubahan suhu dunia yang semakin membimbangkan tapi lam pala duk banyak duk pikiaq pasai gf ,so lets jum cakap pasai tu la noh .

AKU NAK MENJAGA HUBUNGAN PERCINTAAN AKU INI DENGAN NURUL HASNI ISHAK !

macam prinsip ntuk percintaan aku, aku cuma perlukan perempuan yg sedia mencintai aku dan aku meminati dy .lepas tu xmo pe da .nescaya aku akan mencintai dy seadanya ..

gf cool aja ;) bf nya gedix :) ahahaha ..dh la nty nk kne tukar no DiGi :P

dan ini cinta jarak jauh :) dan aku taruhkan kepercayaan aku kat dy cz aku percayakan dy .gpon kita da 8 taun knl da kn syg ?

*harapan aku jugak masa mula2 wat blog ni xmo ah campur masuk hal peribadi dunia percintaan aku lam penulisan ni tapi hakikatnya, benda2 xberapa suka nak tulis ni lah yg menggerakkan aku nak menulis post2 baru ni . -,-'
me , baharudin ahmad

2 comments: